Word Belgesinde Tablo Bölme Ve Birleştirme işlemleri günlih hayatta en çok kullanılan ve kullanışlı bir metotdur. Sayfafamıza ekle menüsünde rast gele tablo eklemesi yapalım. Öncelikle Başlat>Word menülerinden belgelerimizi açıyoruz. Belgemiz açıldıktan sonra Ekle >Tablo Menüsünden Tablomuzu Ekliyoruz. Aşağıdaki Resimde Gösterildiği gibi;
![]() |
Word Tablo Ekleme |
Tablomuzu Ekledikten sonra Tablo alanında nerde bölmemiz gerekiyorsa üzerine gelerek tıkladıktan sonra imleç işaretin yanıp söndüğünde artık bölme işlemlerini yapabiliriz.
İşlemlerimiz Yaptıktan sonra artık birbirinden bağımsız bir şekilde tablomuzu ayırabiliyoruz. Gerisi Sizde artık :)))))))))))))))))))))))
Kolay Gelsin İyi Çalışmalar.
Paylaşılmayan Bilgi; Bilgi Değildir.
Kolay Gelsin İyi Çalışmalar.
Paylaşılmayan Bilgi; Bilgi Değildir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder