Sayfalar

Bizi Takip Edin

19 Mart 2018 Pazartesi

Makale ve Tez Yazarken Word Sayfasında Kaynak Ekleme (Kaynakça Ekleme)

Word Sayfasında Kaynak Ekleme (Kaynakça Ekleme) Bu makalemizde sizlere tez ya da makale yazarken nasıl kaynakça ekleneceğini anlatacağız. MS Office Word programını kullanarak kolay bir  şekilde kaynakça ekleyebilir, bunların sıralayabilir ve yer değişikliği yapabiliriz. Kaynakçaları ayrıca bir yerde kaydetmenize gerek olmayıp Word programının nasıl akıllı bir şekilde kaynakçaları listelediği, yerleri değiştirdiğinde kaynakçaları nasıl otomatik olarak yeniden sıralama yaptığı bu videoda anlatılmaktadır. Videodan önce sizlere kısaca açıklamak gerekir diye düşünüyorum.
şimdi word belgemizi açıyoruz ve menüden işlme yapılacak alana gidiyoruz.

Word Sayfasında Kaynakça Stil Seçmek
Şekil 1: Word Sayfasında Kaynakça Stil Seçmek
Stil seçildikten sonra Alıntı ekle menüsünde gerekli işlemlerimize devam ediyoruz.
Alıntı Ekleme
Şekil 2: Kaynakça Ekleme Kısmı

Alıntı ekle menüsünde yeni kaynak ekle yada var olan kaynakları ekleyebiliyoruz. Biz burada yeni kaynak ekle sekmesinden devam edeceğiz. Yeni kaynak denildiğinde açılacak olan sayfa şekil 3 deki gibi olacaktır.

Şekil 3: Kaynak Ekleme Sayfası
Burada Kaynak Türü Kısmında Kaynağın alındığı alanı seçerek Kaynak kısmını ekleyebiliriz. Ekleme yapıldıktan sonra kaynakça sayfasında kaynakları sıralamak için geri kalan kısmı videoda anlatılmaktadır. İyi seyirler diliyorum Kolay gelsin...



Paylaşılmayan Bilgi; Bilgi Değildir.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder